Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Στις 7,8 και 9 Μαρτίου η τάξη μου, η Στ' τάξη πήγε μια εκπαιδευτική τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα. Οι εμπειρίες ήταν αμέτρητες και τα συναισθήματα πολλά.
  Είχαμε δώσει ραντεβού νωρίς το πρωί έξω από το χώρο του σχολείου από εκεί όπου θα ερχόταν να μας πάρει το λεωφορείο. Μόλις έφτασε το λεωφορείο μετά από λίγα λεπτά κατέφθασαι και η τροχαία για να το ελέγξει. Μετά από αρκετή ώρα αναμονής μπήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για την Αθήνα. Κανείς δεν κοιμότανε στο λεωφορείο γιατί ήμασταν ενθουσιασμένοι και γεμάτοι ενέργεια που θα πραγματοποιούσαμε τον στόχο που είχαμε θέσει πριν από δυο χρόνια. Μέχρι να φτάσουμε στην Αθήνα κάναμε τέσσερις στάσεις. Η πιο ωραία ήταν εκείνη που σταματήσαμε στις Θερμοπύλες όπου βγάλαμε φωτογραφίες και γίναμε μούσκεμα από την βροχή.
  Στο ξενοδοχείο φτάσαμε κατά της τέσσερις το μεσημέρι λόγο της κίνησης που υπήρχε στο δρόμο. Ο κύριος Τάσος μας είπε να κοιμηθούμε αλλά εμείς λόγο της αγωνιάς μας να δούμε τα δωμάτια όχι μόνο δεν κοιμηθήκαμε αλλά τριγυρνούσαμε στον διάδρομο κάνοντας φασαρία. Μετά την δήθεν ξεκούραση μας ξεκινήσαμε για το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού όπου θα παρακολουθούσαμε μια εικονική περιήγηση στην αρχαία αγορά της Αθήνας. Στην συνέχεια πήγαμε στην Πλάκα για φαγητό και από εκεί στο ξενοδοχείο.
  Την δεύτερη μέρα μετά το πρωινό ξεκινήσαμε για την Ακρόπολη. Ήταν τόσο όμορφα και μαγευτικά όταν κοιτούσες από ψηλά την Αθήνα. Έμοιαζε άδεια γιατί τα αυτοκίνητα δεν φαινόντουσαν. Στην συνέχεια πήγαμε στο μουσείο της Ακρόπολης. Τα εκθέματα ήταν εκπληκτικά, μας ταξίδευαν σε άλλο κόσμο, σε άλλη χρονολογία, σε άλλη εποχή. Συγκεκριμένα στην εποχή των Κλασσικών χρόνων, τότε που χτιζόταν ο Παρθενώνας, το Ερέχθειο και τα Προπύλαια. Μετά το Μουσείο κάναμε βόλτα με το τρενάκι μέσα στην Αθήνα και από εκεί στο ξενοδοχείο. Το απόγευμα επισκευτήκαμε την Βουλή των Ελλήνων. Ο χώρος της ολομέλειας ήταν πολύ μικρός και δεν είχε καμιά σχέση με αυτό που φανταζόμασταν. Το βράδυ πήγαμε στον Μεγαρίτη, μια ταβέρνα στο Παγκράτι. Περάσαμε πολύ ωραία, όλοι χόρεψαν από κάτι. Κάποιοι χόρεψαν τσιφτετέλι, κάποιοι ζεμπέκικο και κάποιοι άλλοι χασαποσέρβικο. Αν και σπάσαμε αρκετά πιάτα ,ποτήρια και μπουκάλια το ευχαριστηθήκαμε πολύ. Ήταν το τελευταίο βράδυ μας στην Αθήνα και έπρεπε να το περάσουμε έτσι όπως του άξιζε με γέλια , τραγούδια και χορούς.
  Η τρίτη μέρα είχε φτάσει χωρίς να το καταλάβουμε. Μαζέψαμε τις βαλίτσες μας, φάγαμε πρωινό και ξεκινήσαμε για τον τελευταίο μας προορισμό, το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Τα ζώα ήταν περίπου 2000. Δεν προλάβαμε να τα δούμε όλα γιατί δεν μας έφτανε ο χρόνος. Μπήκαμε στο λεωφορείο και ξεκινήσαμε για την Θεσσαλονίκη όπου ο δρόμος ήταν μικρός. Το ταξίδι είχε τελειώσει.